سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تماشای فیلم فسیل رایگان (کلیک فایلز)

فیلم فسیل فیلمی کمدی، خانوادگی، اجتماعی و درام به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال 1398 و اکران نوروز   1402 می باشد. اولین نسخه فسیل توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی   و آخرین نسخه توسط حمزه   صالحی نوشته شده است. سید ابراهیم امریان ابتدا دو فیلم انفرادی و دینامیت را کارگردانی کرد که اولین و دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد. او کار خود را   به عنوان مدیر تولید و مدیر پروژه در فیلم من سالوادور نیستم آغاز کرد.

شما می توانید نسخه آنلاین فیلم فسیل را به صورت رایگان از اینجا تماشا کنید.

 

فیلم فسیل

 


داستان
فیلم فسیل که در سبک کمدی فیلمبرداری شده است در دهه های قبل از انقلاب می گذرد. فیلم فسیل تهیه شده توسط شرکت فیلمیران; پوستر این فیلم توسط عرفان بهکار ساخته شده است. لازم به ذکر است   این فیلم از روز چهارشنبه 3 اسفند 1300 در سینماهای سراسر کشور اکران و در   نوروز 1402
اکران شده است. پس از انتشار نسخه رسمی، می توانید با استفاده از نسخه آنلاین درجه دو، این فیلم را با کیفیت بالا از سایت کلیک فایلز دانلود و تماشا کنید.

علاوه بر بهرام افشاری و غلامرضا نیکخواه، بازیگرانی چون بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، عید روحانی و امینی علیضه از دیگر بازیگران این فیلم هستند.