سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال ناکلز دوبله فارسی

 

سریال “ناکلز” یا “Knuckles” یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که در سال 2024 منتشر شده است. این سریال بر اساس سری بازی‌های ویدیویی “Sonic the Hedgehog” ساخته شده و به عنوان اسپین‌آف از فیلم “Sonic the Hedgehog” محسوب می‌شود.


داستان سریال در میان رویدادهای فیلم‌های “Sonic the Hedgehog 2” (2022) و “Sonic the Hedgehog 3” (2024) رخ می‌دهد و بر روی شخصیت “ناکلز” یا “Knuckles the Echidna” تمرکز دارد. ناکلز، که یک اکیدنا قرمز با قدرت‌های فوق‌العاده است، موافقت می‌کند که معاون کلانتر “وید ویپل” را به عنوان دستیار خود پذیرفته و به او شیوه‌های جنگجوی اکیدنا را آموزش دهد.شما می توانید امتیاز این انیمیشن را از روتن تومیتوز دریافت نمایید.


اولین فصل   انیمیشن Knuckles در تاریخ 26 آوریل   2024   در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، برزیل، آلمان، چین، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، ژاپن و کره جنوبی در خدمات Paramount Plus + Paramount پخش خواهد شد منتشر شد. به طور همزمان در سایت در مکزیک، هلند، آفریقای جنوبی و بسیاری از کشورهای دیگر   منتشر شد. مجموعه انیمیشن Knuckles که با جان ویتینگتون، برایان شاتر و جیمز مدیسکی نوشته شده است، دارای انیمیشن اصلی توسط ادریس البا (نوکلز)، بن شوارتز (سونیک)، آدام پالی (وید ویپل)، جیمی بارباکف، آلیس و رن ترگونینگ است. نقش. تونی کوگلان،   کالین اوشاگنسی و بسیاری دیگر در آن به هنرنمایی پرداختند.

انیمیشن ناکلز


بازیگران اصلی این سریال شامل ادریس البا در نقش ناکلز و آدام پالی در نقش وید ویپل هستند. سریال “ناکلز” در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و علمی تخیلی قرار دارد و از نظر بصری و داستانی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای تماشاگران فراهم می‌کند.

این سریال در 6 قسمت تولید شده و هر قسمت داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز ناکلز و دیگر شخصیت‌ها را دنبال می‌کند. اگر به دنبال تماشای یک سریال با موضوعات فانتزی و ماجراجویی هستید، “ناکلز” می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

 

ناکلز چند قسمت دارد؟

سریال ناکلز یک مینی‌سریال تلویزیونی آمریکایی است که در سال 2024 منتشر شده است. این سریال بر اساس سری بازی‌های ویدیویی Sonic the Hedgehog ساخته شده و به عنوان اسپین‌آف از فیلم Sonic the Hedgehog محسوب می‌شود


 


لطفاً توجه داشته باشید که برای تماشای این سریال، از منابع قانونی و معتبر استفاده کنید تا از حقوق خالقان آثار حمایت شود. امیدوارم این اطلاعات برایتان مفید باشد!